Tüm sayfa görüntülemeleri

22 Nisan 2017 Cumartesi

İZMİR,DE HARİKA BİR DOĞAL YAŞAM PARKI

İzmir Sasalıda bulunan Doğal yaşam parkı çocuklarınızla beraber gidip birgününüzü geçirebileceğiniz harika bir yer.Zürafadan,zebralara ,fillerden ,kangurulara,ayılar,pumalar,130 türde 1500 yaban hayvandan oluşan İzmir doğal yaşam parkına mutlaka birgününüzü ayırın derim                     İzmir   Doğal Yaşam Parkı, İzmir'in Çiğli ilçesinde İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından kurulan Avrupa'nın en büyük doğal yaşam parklarından biridir. 30 Kasım 2008'de açılmıştır. Avrupa Hayvanat Bahçeleri ve Akvaryumlar Birliği üyesidir.

4 yorum:

  1. Gittim gördüm Aynen tüm yazdıklarına katılıyorum Muhteşem :) Bir yer Paylaşım için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazımı okuyup İzmir doğal yaşam parkına gidip orayı beğenmeniz beni çok mutlu etti teşekkür ederim....

      Sil
  2. parkı görmedim daha ama izmirliyim oleey görerim bi araa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye edrim müthiş bir yer ,selamlar

      Sil

İlK MARKA DENEYİMİM

                 Denebunu.com'dan denemem ve paylaşmam için ilk kutum elime ulaştı ,kutuyu açtığımda çok heyecanlandım zaten oldum ola...